今日day2牙..2堂p.e..
頭果堂落雨..係度練跳繩.."
之後果堂有雨..但我地入hall..
學玩係獨木橋做果d野..姐體操果d..
學果d動作..笑死我..呵*
recess..做下hw咁..]]]
eng又唔記得帶notes..
d&t整camera..<<係咪咁串..???
幾好玩..但跟唔到牙..!!
lunch..唔知去左邊..""???
eng..幾聽書..""]]]]]]]
中文..dictation..背默..
同吉村鬥高分..!!!!
maths..玩..
*****係咁先喇..88""*******
|