好耐冇打日記喇..*宜家襯岩岩睇完pth個光碟..`打下日記咁囉..''講下今日發生左咩先..!!今日同gin.mandy一齊番..番到去..好多hw未做..第1.2堂係chin..leung sir都係幫我地溫下書咁..訓左成大半堂度喇..!!recess...玩..!!!!!!!!!ers..miss hou冇番..係度睇下i.s咁..派quiz..又pass唔到..想死..又比主席win左$$!..邊得咁嫁.!!zoey..!!加油.!/.\lunch去左tai國間野食..食完番黎..玩..玩左個game..幾變態下...唔講..講唔出口''`=.=""hist...miss蕭代ms hou堂.
入到黎佢又比人串..上堂幾大聲佢都唔鬧..唔係唔鬧..係廢時鬧人..成人都比人串既佢..-.-""maths...派quiz..頂..!!本來我係15/30...主席14/30..以為好開心喇下..點知佢計計下果先知ms tes比少左4分佢..佢咁就拎左18分..!!!!!yikkk**邊得咁嫁..!!又輸比佢..!!大家都有補習...但佢又會好過我既..!!冇野好講...算..讓下佢..!= ="""pth...好笑..2個人一組咁考口試..但我果班有41人..ms 姜抽中我係最尾個人..要我同ms 姜對話..!!主席..聽mp3..擺左係個筆袋
度聽....我都有份..唔錯..哈哈..放學..raining..番到home..wet 晒...跟住去補習..`溫geog..聽日exam喇..!!!!!!!!比心機牙1c班同學....十卜你地..!!!!
p.s:yikkk*你都係牙...唔好衰比人睇牙..!!
|