http://www.xanga.com/home.aspx?user=qqyik<< MY XANGA!!

tung69

我的資料
暱稱: -'."|憶*Y ikKK▃||
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


訪客留言
最近三個月尚無任何留言

yikkk : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

2005 年 6 月 10 日  星期五 晴天
今日番到去..``將locker d 書.."拎晒出黎..]]``要將全部書拎晒番去,,溫書牙..!!!!=,=""reading...>>>>聽newspaper牙..**第1.2堂係p.e....做緊熱身果時..:''2a班做實驗牙..一路睇一路做....-.-"跟住對卷..13/20牙...]]]]哎...``ok la...平時都唔聽書既..!!!!之後mskwok話比我地自由活動/\/\**但....後尾佢先記得我地藍球同跳繩都未考..```比我地練左一陣之後我地就上左hall考喇..得番果4.5個字咋...."'''''''''''````我地果組抽中左最先出去考...````]]........雞手鴨腳咁...笑死我..!!!recess.....*仲未考籃球...~~....waste the time..""係recess考..eng考oral...第一個係我牙...*讀野....幾易牙都..!!!!!.../\/\``2堂d&t..唔悶牙都..*lunch去左天堂食...:,.`"']]]]]]番到黎....做hw牙..抄.....```''''跟住eng考disscution<<唔係咁串..好采未抽中我住...呵呵...***chin果堂轉左做geog...冇聽書...主席..好淫....maths...quiz...唔太識牙...哎..."""""""放學個bag超重..!!!!=v=**番左屋企先去補習``....!!!!今日溫左geog....聽日要去牙..加油牙..
yikkk!!!!!!
 
 
 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | ... | 172 | »