今日番到去..``將locker d 書.."拎晒出黎..]]``要將全部書拎晒番去,,溫書牙..!!!!=,=""reading...>>>>聽newspaper牙..**第1.2堂係p.e....做緊熱身果時..:''2a班做實驗牙..一路睇一路做....-.-"跟住對卷..13/20牙...]]]]哎...``ok la...平時都唔聽書既..!!!!之後mskwok話比我地自由活動/\/\**但....後尾佢先記得我地藍球同跳繩都未考..```比我地練左一陣之後我地就上左hall考喇..得番果4.5個字咋...."'''''''''''````我地果組抽中左最先出去考...````]]........雞手鴨腳咁...笑死我..!!!recess.....*仲未考籃球...~~....waste the time..""係recess考..eng考oral...第一個係我牙...*讀野....幾易牙都..!!!!!.../\/\``2堂d&t..唔悶牙都..*lunch去左天堂食...:,.`"']]]]]]番到黎....做hw牙..抄.....```''''跟住eng考disscution<<唔係咁串..好采未抽中我住...呵呵...***chin果堂轉左做geog...冇聽書...主席..好淫....maths...quiz...唔太識牙...哎..."""""""放學個bag超重..!!!!=v=**番左屋企先去補習``....!!!!今日溫左geog....聽日要去牙..加油牙..
yikkk!!!!!!
|