琴晚同人sms*喊左勁耐..]]佢sd一句黎..我喊得仲犀利....sd到大約2點先訓...今朝起身...隻眼好腫..好痛...今日gin佢番左去先..我搭車果時都有sd msg....上堂又sd...你都係唔答我既..有定冇..好難答咩..咪又係答有or冇..!!問你..又唔知點解你梗係講d都唔係真係答我個問題..!!咁姐話我冇怪錯你喇..!?係你自己握我咋..**你唔係唔知我好憎人握我嫁喇..??真係憎死你..!!!
至於今日既成績...差爆...學業...愛.友.親又係咁..呢排真係唔好,,!!希望快d過..!!
今日放學..同gin去左西九龍食壽司...食左2.3碟..都已經好飽..死gin又迫我食食食...
=口="之後係果度行左一陣...諗住溜冰..但跟住又唔知點解又唔溜..4點幾番屋企..
傾電話..又嗌交..喊囉又....唔知佢想點..thz你chum*
|