好耐冇打嚕..
琴晚溫hist溫到點幾兩點...
今朝7點先起身...
同gin番到去...
入到班房...
都唔知咩事..==”
佢地笑到乜咁...
跟住冇理到佢地..
係度溫下hist咁...
exam...幾易下...
唔太難喇....!!!!!
考完之後gin黎左我hm..
我地一齊煮野食牙,,哈哈..
幾成功喇都..**
食完玩下電腦咁...
之後我地落去..佢番屋企喇..
我就去補習喇...
點幾開始補...!!!
哎..我d maths..
><””計極都唔明既..!!
好討厭牙..-.-”
之後番屋企喇...++
好喇..今晚努力d研究d數先!!
係咁喇..886
仲有2日就考完喇..!
比d心機牙..各位..!
|