今朝好早番到去..點知mamdy冇帶receiver...so我地同佢一齊問人借..``借左幾耐下咁先問到..!!!!
之後考eng compo...唔難..``第1個最易....但d人唔知點解choose第2.3..++做完訓教..!!!**
recess,,唔知做乜..'' ' ' ``跟住又考eng list...講起佢都火都黎..!!!!嘩...難到乜咁...個miss
讀d英文係正宗``.....講野仲要快過閃電果隻...顛的..!!*<<誇張比喻法..>>>= =""難到爆..!!!!!
recess....又唔知做乜黎..``""pth exam*幾易下...但有都唔記得..""放學...來來唔去去自修室溫書
嫁我!!``加上mami又唔比...但後尾比佢地講講下又去左...去到...都廢既...得個玩字..!!!!!= ="""
係library大笑....-.-3點幾走人...番到wts果時...有個人叫我地做訪問喇...我同gin就好樂意咁做喇..!!
關於衛生x d野..=="之後佢叫左gin上左架車做正式既訪問..``我of cozxc陪佢喇..!!!!!!!!!!!!!!
佢話只要幾個字時間wo..``佢果d問題廢到爆..e.g:有咩牌子同你一齊成長...邊隻牌子帶比
你開心..愉快...????..!!!<<類似喇...<<痴痴地..!!!!初初冇咩野咁喇下.!!但成幾十條問題...冇所謂..但
一條問題可以包括左成十幾條小問題..全部都係咩開心...愉快..帶比你快樂果d!!!仲叫gin認真d咁答wo..真
係頂佢個肺牙..!!!!waste the time喇.!!!!\ . /*做完果時已經用左差唔多一粒鐘既時間..!!!!!!!
之後落雨..番到屋企..``bath**之後去補習..``溫左中文..加油喇..zoey!!tmr!!
|