http://www.xanga.com/home.aspx?user=qqyik<< MY XANGA!!
yikkk : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
今日成日都留係屋企.."
cause病左..休息下..]]
仲有..聽日同小學fd出街..
so*今日唔出,,聽日先出..!!!
至於今日做左dd咩黎呢..???
主要都係同ivy傾電話..哈哈..
仲有同shirley傾下偈..!!!
好難得既一次..呵呵*
成日都係home玩電腦牙..!!!
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 172 | »