今朝落雨牙..*
同gin番牙.."
番到去..見到抖左成幾個月既hugo番.
唔講佢住..我搵下我個書包..
先發覺我有好多本書都留左係屋企度..=.="
功課都係....help""
第1.2堂eng..好專心咁去聽書..]]]
recess狂問人借書...哎..〕〕
之後rsc..law sir唔知做咩唔黎上..
但又見到佢番黎....
個ms siu黎代堂..]]
做功課..no做..係抄..
之後hist.都係好專心咁聽書..
maths..同我格離果2位人兄玩..吹水..
冇聽到書.唔知佢講乜..
之後lunch..搭1個字已經番到黎..
之後練c3..
我地女仔練晒喇..只係差男仔姐.
後尾仲有1.2parts係未搞..."
哎..leung sir之前話係30號先表演嫁ma..
咩都未搞好..本來要唱果個咩論武功嫁ma..
搞搞下又話唔唱果首..""
超趕咁練左中文堂..就落去喇..!! !
幾緊張下..一開始boys唔錯牙..*
到我地女仔果時..隻碟又有dd問題wo..
哎..waste左成幾mins黎等我地出場..
出到場..d midi跟唔上..亂晒龍.
之後跟番晒..幾好...既.
後尾宣佈..1a同1d拎獎..*
1d超勁牙..!!哈哈...
congratulation!!!!!!!!!
又輸...算喇..今次係對手勁.!
我地..ok咁喇..
c3就完嚕..有少少唔捨得tim*
我就升..f.2喇..""
哈哈...唔會再做f.1仔嫁喇..嘻嘻..!^^
|