http://www.xanga.com/home.aspx?user=qqyik<< MY XANGA!!

tung69

我的資料
暱稱: -'."|憶*Y ikKK▃||
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930


訪客留言
最近三個月尚無任何留言

yikkk : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

2005 年 5 月 23 日  星期一 晴天

今朝落雨牙..*

同gin番牙.."

番到去..見到抖左成幾個月既hugo番.

唔講佢住..我搵下我個書包..

先發覺我有好多本書都留左係屋企度..=.="

功課都係....help""

第1.2堂eng..好專心咁去聽書..]]]

recess狂問人借書...哎..〕〕

之後rsc..law sir唔知做咩唔黎上..

但又見到佢番黎....

個ms siu黎代堂..]]

做功課..no做..係抄..

之後hist.都係好專心咁聽書..

maths..同我格離果2位人兄玩..吹水..

冇聽到書.唔知佢講乜..

之後lunch..搭1個字已經番到黎..

之後練c3..

我地女仔練晒喇..只係差男仔姐.

後尾仲有1.2parts係未搞..."

哎..leung sir之前話係30號先表演嫁ma..

咩都未搞好..本來要唱果個咩論武功嫁ma..

搞搞下又話唔唱果首..""

超趕咁練左中文堂..就落去喇..!! !

幾緊張下..一開始boys唔錯牙..*

到我地女仔果時..隻碟又有dd問題wo..

哎..waste左成幾mins黎等我地出場..

出到場..d midi跟唔上..亂晒龍.

之後跟番晒..幾好...既.

後尾宣佈..1a同1d拎獎..*

1d超勁牙..!!哈哈...

congratulation!!!!!!!!!

又輸...算喇..今次係對手勁.!

我地..ok咁喇..

c3就完嚕..有少少唔捨得tim*

我就升..f.2喇..""

哈哈...唔會再做f.1仔嫁喇..嘻嘻..!^^

 

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 172 | »