*°+WeLcOm U++

\/|*只想一世擁有你WIN >X<"

||``我愛你HuSbAND..°° "

 

姓名*笨子>V<"
生日*17/12
IcQ*312408083
MsN*YiKo86@HoTmAiL

***************

  ||*HUSBAND>V<"

     MiSs U>3333<"

    *"+LoVeRˋ\

  zZzZzZzZzZzZzZz

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
留言唷>V< 

 
最近三個月尚無任何留言


朋友仔>333<" 

 


 

 

RSS Feed
 

今日係父親節*一起身1點=0="之後就去左洗面*

洗緊面個陣見到有2舊野果陣好黑*跟住我就問胡小怡既細佬

胡小豪你痾屎痾出介呀=0="【奸笑中】佢入黎睇佢話唔係黎架係石頭黎架"

呵"2點就走啦*之後就搭車返屋企*返到屋企3點lu*

之後一直玩電腦>v<"玩到6點鐘啦"三嬏就上黎叫我去食飯啦*

三嬏問我想食咩我話我要去据扒之後同我牙麻..五叔..三叔...三嬏..

因為爺爺唔舒服話唔去呀><"媽咪同爸爸就返工><"細佬踢波未返咁我地就先啦

三叔就車我地去左元朗安娜据扒..哈哈"第1次坐三叔新買返黎既寶馬咋>v<"

正火暴牙"舒服死人lo>333<到左安娜好多人woo"咁我地就等

位啦坐係安娜出面同三嬏傾左好多野呀*三嬏叫我唔好紋身

ee"都唔係唔知我架啦我最唔鐘意就係紋身架啦大個左就核凸啦*

三嬏話你都識諗d"講講下又講左我對鞋= ="佢話我對鞋好閃><"邊係wo

 個個都係咁架啦*e+興呀ma~呵*不過我三嬏佢重潮過我啦^^"

有位lu~我叫左【西冷牛扒】食呀"幾好食呀>v<

一個餐都唔係好貴ja∼60幾蚊*ka"坐車返黎個陣

五叔話我好鐘意hello kitty*我牙麻話我不嬲都似hello吱吱*

死啦...變左翻版tim*算啦算啦"老人家係咁架啦*

返到屋企..玩電腦=0=""

▲【*_爸爸父親節快樂

隻閃閃既鞋仔"同我的腳腳=0="


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005-06-20 11:29 PM