*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日起身既原因就係俾瑩姐既ICQ聲嘈醒左* 一起身牙瑩話係邊道等果D重叫我唔好遲到=V="咁好啦我就洗頭換 衫啦*之後我都冇遲到""等左陣去左稻香打俾WING啦"【好魚】 佢話到左咁我就上返去搵佢啦!!見到佢同牙瑩過去m記個邊搵埋四哥同賽馬* 再等埋HEIDI走去睇頭文啦"睇個時好搞笑囉有1個8婆呢就係咁話周杰倫好 靚仔!有個低B婆就一路整我一路話靚仔!不過又真係幾靚仔既!! 睇完之後就去左吉島*一路行個陣就一路同WING講D乜乜啦* 講講下牙WING就話我地2個自己行咁我地就走啦!!之後呢 就去左食野..個間野難食到爆囉*食完去睇染髮劑個陣見返HEIDI佢地 重有瑞麟係道TIM"之後我同WING就去左批&達到坐! 坐完Go home">V<" 頭文字D"好好睇呀!!!! [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-07-01 03:58 PM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||