*°+WeLcOm U++

\/|*只想一世擁有你WIN >X<"

||``我愛你HuSbAND..°° "

 

姓名*笨子>V<"
生日*17/12
IcQ*312408083
MsN*YiKo86@HoTmAiL

***************

  ||*HUSBAND>V<"

     MiSs U>3333<"

    *"+LoVeRˋ\

  zZzZzZzZzZzZzZz

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
留言唷>V< 

 
最近三個月尚無任何留言


朋友仔>333<" 

 


 

 

RSS Feed
 

今日一起身!!好乖咁聽臭杰話打俾佢 很定傻左啦我!哈"

因為佢屋企個電話壞左咁我就打佢手提啦!!佢個屎忽鬼同我傾電話傾到爆分鐘*

佢俾我感染到傻左啦!!同佢傾左陣就打俾喪狗*傾左陣上返去!!有條8婆

問我出唔出街wo!!問佢去邊佢話去佢個fd屋企咁咪去囉!

我4點半打一打俾條8婆係唔係5點等點知佢話4點半等!!原來我

聽錯左囉=0="又遲到!!走之前死臭杰又串我重唔快d就因間又遲到呀咁><"

你衰人黎的 5點10到到嗚琴!!就係嗚琴道等佢個fd!呵*

之後上左佢個fd屋企玩啦!!係咁聽disco歌*正爆!!過左唔知幾耐=0="

佢個fd教我地打歌!!我都明dd既!!但個死wing話唔明囉!!!

佢好蠢呀!哈*到到8點我地煮飯食!!佢個fd煮左栗米湯..牛丸..魚旦!!

咁我同wing就煲飯!!第1次煮飯咋!!好快*食得!!我地煲d飯都幾好食呀!哈*

食完我同wing差輸左囉!!要洗碗><"唉..隻手..嗚!!之後我同wing都話

係屋企咩都唔洗做反以係人地屋企就要洗碗!!! 都係講下笑ja!!

10點鐘返到屋企!!haha*以為會俾媽咪鬧啦*點知佢冇鬧呀 跟住玩電腦!!

衰杰佢逼我要我3點訓教我話唔訓佢就嬲死我wo!!!搞錯呀*

人地病左咋ma!差唔多好返啦都要咁 我好驚你呀!!我都係訓教教豬啦"

不過唔知又做咩5點鐘起左身wo!!!唉..係未真係咁呀日日要我等天光><"

臭杰:我好驚你"你會帶人去打針針既=V="


 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005-07-02 06:48 AM