*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日一起身!!好乖咁聽臭杰話打俾佢
因為佢屋企個電話壞左咁我就打佢手提啦!!佢個屎忽鬼同我傾電話傾到爆分鐘* 佢俾我感染到傻左啦!!同佢傾左陣就打俾喪狗*傾左陣上返去!!有條8婆 問我出唔出街wo!!問佢去邊佢話去佢個fd屋企咁咪去囉! 我4點半打一打俾條8婆係唔係5點等點知佢話4點半等!!原來我 聽錯左囉=0="又遲到!!走之前死臭杰又串我重唔快d就因間又遲到呀咁><" 你衰人黎的
之後上左佢個fd屋企玩啦!!係咁聽disco歌*正爆!!過左唔知幾耐=0=" 佢個fd教我地打歌!!我都明dd既!!但個死wing話唔明囉!!! 佢好蠢呀!哈*到到8點我地煮飯食!!佢個fd煮左栗米湯..牛丸..魚旦!! 咁我同wing就煲飯!!第1次煮飯咋!!好快*食得!!我地煲d飯都幾好食呀!哈* 食完我同wing差輸左囉!!要洗碗><"唉..隻手..嗚!!之後我同wing都話 係屋企咩都唔洗做反以係人地屋企就要洗碗!!!
10點鐘返到屋企!!haha*以為會俾媽咪鬧啦*點知佢冇鬧呀
衰杰佢逼我要我3點訓教我話唔訓佢就嬲死我wo!!!搞錯呀* 人地病左咋ma!差唔多好返啦都要咁
不過唔知又做咩5點鐘起左身wo!!!唉..係未真係咁呀日日要我等天光><" 臭杰:我好驚你"你會帶人去打針針既=V=" [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-07-02 06:48 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||