*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日牙杰11點打俾我叫我起身*卡 明明應承左佢話起身點知我又訓過...一訓就訓到成4點先起身=0=" 一起身就好想食野"就去刷牙洗面啦!!諗住叫工人煮既!! 不過佢去左3叔屋企=0="為有自己煮啦!! 煮左個公仔麵同煎左隻蛋蛋食!!死啦*原來我連打蛋都唔識打= =" 一打落去隻鑊道d蛋黃爆左><"連太陽但都唔識煎我真係>0<" 食完碗麵我又係道自閉咁玩電腦又冇出過街!!!依幾日冇出街睇返自己既銀包" 原來以經2日儲左100蚊架啦^^話咁快就7點鐘*食飯 食完飯又玩電腦=0="跟住到到媽咪返黎*就同媽咪一齊係道數有幾多隻 7仔果d hello kitty扣針啦"好開心重有4個儲齊啦^^ 數完"我個仆街細佬又入黎*pk又打交=0="又扯我頭髮* 憎死佢呀><"唉...2.3點個陣佢add我呀!! 問我囉歌!無奈囉*重要咁既態度!! 4點鐘道同傻杏咀傾計*傾左陣!哈*咁又做左我牙哥= =" 之後眼訓啦><"要做豬仔啦* 16/6既日記係送俾某人睇架""KA [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-06-25 04:51 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||