*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今朝同爺爺..麻麻去飲茶之後返學* 係大興北見到wing"就同佢一齊返黎學校啦"嘩.... 返到學校勁多老師望住我地囉""交完表就同個8婆去做證啦!!*去到囉(醜) 之後就影相"影相個個人好搞笑!!!之後去排隊啦"妖..激死人..排到我地啦 咁我地俾個個女人啦...佢話唔見左唔係填果張woo! 咁都算啦"佢話要家長簽名*咁我話唔怕啦!!佢話唔得><" 咁我地自己就霧簽啦!!之後又再排過隊*做完個證"咁就去買染髮劑* 買完再返學校搵陳sir點知佢就唔係學校囉*咁就搵陳姑娘* 係灰囉"又要我聽日返過學校!!之後呢wing我屋企染髮囉!! 染完走啦/.\完來呢我細佬話果隻係漂完先染=-="pp的* 果枝俾wing用晒..咁我又再染!!染我細佬買返黎果隻落日紅" 染到勁紅=0="之後就玩電腦訓教教"
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-07-06 12:55 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||