*°+WeLcOm U++

\/|*只想一世擁有你WIN >X<"

||``我愛你HuSbAND..°° "

 

姓名*笨子>V<"
生日*17/12
IcQ*312408083
MsN*YiKo86@HoTmAiL

***************

  ||*HUSBAND>V<"

     MiSs U>3333<"

    *"+LoVeRˋ\

  zZzZzZzZzZzZzZz

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
留言唷>V< 

 
最近三個月尚無任何留言


朋友仔>333<" 

 


 

 

RSS Feed
 

今日一起身打俾個位8婆返學啦!!點知佢話唔洗咁早返wo!

跟住我玩電腦啦*上左去論壇果道見到旦旦啦小f都係道*

就傾左陣啦"之後我就出左街街搵個8婆啦"

咁到左12點打俾佢佢又話唔返啦wo"俾佢激死左啦&*

咁我同佢係兆康西鐵站道等啦*之後就過天水圍搵一個人!!

過到去wing話有d唔係咁中2個個人wo*哈!!至於點解...你地問佢啦*

唉...好悶囉!!!悶到死咁我同wing就走啦*就打俾超哥問佢一唔一齊出黎食飯啦"

咁我地就過左去元朗啦"我傻左!!wing係邊冇lala就文我又有d掛住我*

同wing行左陣..聽到d消息超爆搞笑囉*聽完覺得d人好賤格呀*

之後超哥同埋佢另一個fd黎到啦*就一齊去搵野食啦"原本就諗住去据扒架"

點知果道勁多人wo!!咁就去左果間咩台灣麵道食啦*個道d野都ok既*

食完埋單果時..我又跌錢囉 好彩個個女人幫我<汁>到ja=-="

再跟住就返返去新慶村果邊果公園坐!!搭緊車果時呢*有陰陽眼個fd(ja係牙超個fd)

佢話頭先我地問人問野係邊果陣前面有咩咩囉!!嚇死我呀><"

到到公園佢地又玩埋果d野wo!!話咩係公園行個圈=0="之後牙超真係玩!

出左去行左個圈!!佢行果時佢個fd話個道有個細佬囉!!又話佢跟住超哥!!

跟到過黎亭依邊就冇跟走左*跟住話到我行wo!我好驚之後我就同wing一齊

行!!嘩...我地2個行左3步就驚到行返轉頭啦*之後wing重喊tim!

因為驚得制..我地就走左lu!!佢地3個送我返屋企之後係我條村出面搭的士

返過去富泰啦*一返屋企!!同然同埋個死臭杰傾下傾下訓著左=-="

3點鐘臭杰打黎俾我"同我講sorry同埋傾計!!今次就算啦原諒佢啦!!之後我又訓過*


 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005-07-07 06:08 AM