*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日一起身打俾個位8婆返學啦!!點知佢話唔洗咁早返wo! 跟住我玩電腦啦*上左去論壇果道見到旦旦啦小f都係道* 就傾左陣啦"之後我就出左街街搵個8婆啦" 咁到左12點打俾佢佢又話唔返啦wo"俾佢激死左啦&* 咁我同佢係兆康西鐵站道等啦*之後就過天水圍搵一個人!! 過到去wing話有d唔係咁中2個個人wo*哈!!至於點解...你地問佢啦* 唉...好悶囉!!!悶到死咁我同wing就走啦*就打俾超哥問佢一唔一齊出黎食飯啦" 咁我地就過左去元朗啦"我傻左!!wing係邊冇lala就文我又有d掛住我* 同wing行左陣..聽到d消息超爆搞笑囉*聽完覺得d人好賤格呀* 之後超哥同埋佢另一個fd黎到啦*就一齊去搵野食啦"原本就諗住去据扒架" 點知果道勁多人wo!!咁就去左果間咩台灣麵道食啦*個道d野都ok既* 食完埋單果時..我又跌錢囉
再跟住就返返去新慶村果邊果公園坐!!搭緊車果時呢*有陰陽眼個fd(ja係牙超個fd) 佢話頭先我地問人問野係邊果陣前面有咩咩囉!!嚇死我呀><" 到到公園佢地又玩埋果d野wo!!話咩係公園行個圈=0="之後牙超真係玩! 出左去行左個圈!!佢行果時佢個fd話個道有個細佬囉!!又話佢跟住超哥!! 跟到過黎亭依邊就冇跟走左*跟住話到我行wo!我好驚之後我就同wing一齊 行!!嘩...我地2個行左3步就驚到行返轉頭啦*之後wing重喊tim! 因為驚得制..我地就走左lu!!佢地3個送我返屋企之後係我條村出面搭的士 返過去富泰啦*一返屋企!!同然同埋個死臭杰傾下傾下訓著左=-=" 3點鐘臭杰打黎俾我"同我講sorry同埋傾計!!今次就算啦原諒佢啦!!之後我又訓過* [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-07-07 06:08 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||