*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日係屋企做豬仔"訓教教豬訓到成5點先起身=0=" 之後一樣係屋企玩電腦啦!!呵"今日聽左一個好好笑既笑話囉!! 聽完覺得d人好賤囉!!不過依d佢既事啦^^到到夜晚9點睇將門人笑爆!!ka" 個個魯芬個真係笑鬼死我!!睇完電視就同朱古力玩icq啦" 呵呵"好開心呀"佢俾視像我睇呀^^佢都幾靚女架!!!玩左陣我就去左傾電話啦!! 今日同牙杰傾電話都幾開心啦!!呵呵"之後個d唔想打啦!好累要做豬仔了" 好懶呀我><"琴日個日記今日先打返!!ka!!聽日去睇戲>3< 今日好撚憎一個人呀!!!!佢又唔係好woo"又要係人地背後講人是非" 我分明話梗你架啦!!!咁唔鐘意未係我面前話我囉!!!又要係人地背後講" [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-06-27 07:55 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||