*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今朝早8點鐘俾麻麻捉左去陪佢覆診!!唉* 去到果道又要左等又等!!真係麻鬼煩><"入到去見姑娘個陣!! 聽到我牙麻既身體好差呀!!唉*麻麻佢又要講大話呃e生"佢真係好曳呀! 好快就到左10點半啦*我陪麻麻去買食送!!第3次入街市!!臭死人啦* 之後到左11點道啦!!我地就去左食粉!!我叫左雲吞河食呀!!! 正呀*果道d雲吞鬼死咁大粒!!ka"因為我唔係幾舒服冇胃口食野 就同牙麻一半啦!!食完等小巴返屋企*眼訓死我啦!!上到車係道訓 訓到落車先起身*嘩,,我就唔理咩第一時間跑返入屋企>v<" 到到12點我就訓啦!!!訓醒以經係5點!!我以為我又失約啦!! 點知heidi同我講話聽日先去睇woo*牙wing同我講返原來係牙瑩 唔去得所以要聽日去!!!嚇死*今日有人呃我呀!!又話會on點知冇on囉!! 唉!!好辛苦呀咳死啦><"夜晚係道悶悶悶=0="呵呵~聽日去做證同埋睇戲! 夜晚媽咪幫我<茶>指甲油=0="都幾好睇既!!!!唉*今日好唔舒服呀>0<
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-06-28 02:46 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||