*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日一起身11點幾*係身見到2個名add我wo"重要係一男一女" 哈哈"見到文仔add我真係好開心呀^^"真係就黎掛死佢咁制* 跟住牙文(女)就叫我快d出黎搵工啦* 但見到文仔on真係好唔想走住呀*因為佢真係好耐冇on過啦* 我重見到佢個msn名都有ddd開心既*但唔知佢係同我講架呢@@" 呵!!!唔好唔會呢*話名約牙文1點點知我又遲到=0="成1點半先去到* 由田景開始搵搵到去吉島=="搵到4點鐘"我搵到一份譚小文就搵到二份* 因為我未夠15呀><"我搵到個份重係要返通宵=0="唉!!!! 重係要等消息咋!!!之後6點鐘返屋企食飯..玩電腦..沖涼* 唉!!!!衰人文仔又話打俾人又話同人出街聽日*呃人\"/ 等左你成晚一個電話都冇><"唉!!算!!知你係咁架啦~訓教啦好累><" 現在時間係4:35分>v< [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-06-23 04:35 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||