*°+WeLcOm U++

\/|*只想一世擁有你WIN >X<"

||``我愛你HuSbAND..°° "

 

姓名*笨子>V<"
生日*17/12
IcQ*312408083
MsN*YiKo86@HoTmAiL

***************

  ||*HUSBAND>V<"

     MiSs U>3333<"

    *"+LoVeRˋ\

  zZzZzZzZzZzZzZz

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
留言唷>V< 

 
最近三個月尚無任何留言


朋友仔>333<" 

 


 

 

RSS Feed
 

今朝一起身...返學啦*唉...都唔知返黎做咩囉!!

返去淨係去寫低個身份證就走得啦*之後又返屋企坐左陣就

搭車出去旺角啦!!出到去新之城果邊打俾媽咪問佢係邊啦!!佢話佢係

油麻地=V="咁我就搭地鐵去啦!!激死我啦..8達通冇錢囉*咁我未去

買飛啦!!妖..點知跌左50蚊呀><"今日又唔記得帶錢出街!!之後冇錢

就去左問人地借左4蚊搭車啦!!魚到死呀><"唉...去到唔知點解好鬼

死嬲咁woo"到左打俾媽咪問佢係邊佢話係咩聯邦酒樓"咁我就去啦!

點知果道左2間囉我去錯左><"食野個時媽咪話俾我聽我地對面果張

枱果個男人係幫接我出世既e生呀 哈哈..之後同媽咪去郵局交錢啦*

好多人呀!咁媽咪話唔交啦"聽日先交!!!之後後面個個人話唔洗聽日交等佢

<山>門黎就冇人架啦!!呵*行街果陣好多人派傳單wo!跟住一個男仔派

果d咩優惠券有個500蚊係道既佢問我你夠唔夠錢呀!唔夠俾多500蚊你咁!!

之後就同媽咪行旺角..媽咪買左個袋啦我就買左一個袋..2件衫..一條褲*

哈哈!!開心死我啦^^"不過今日真係用左媽咪好多錢錢唷!!之後好唔開心呀"

果死人臭杰佢又同我鬧交啦!!佢自己俾人del晒d game咋ma!又要鬧我><"

關我咩事wo!!!嬲死你呀><”


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005-07-07 05:42 AM