*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今朝一起身...返學啦*唉...都唔知返黎做咩囉!!
返去淨係去寫低個身份證就走得啦*之後又返屋企坐左陣就
搭車出去旺角啦!!出到去新之城果邊打俾媽咪問佢係邊啦!!佢話佢係 油麻地=V="咁我就搭地鐵去啦!!激死我啦..8達通冇錢囉*咁我未去 買飛啦!!妖..點知跌左50蚊呀><"今日又唔記得帶錢出街!!之後冇錢 就去左問人地借左4蚊搭車啦!!魚到死呀><"唉...去到唔知點解好鬼 死嬲咁woo"到左打俾媽咪問佢係邊佢話係咩聯邦酒樓"咁我就去啦! 點知果道左2間囉我去錯左><"食野個時媽咪話俾我聽我地對面果張 枱果個男人係幫接我出世既e生呀
好多人呀!咁媽咪話唔交啦"聽日先交!!!之後後面個個人話唔洗聽日交等佢 <山>門黎就冇人架啦!!呵*行街果陣好多人派傳單wo!跟住一個男仔派 果d咩優惠券有個500蚊係道既佢問我你夠唔夠錢呀!唔夠俾多500蚊你咁!! 之後就同媽咪行旺角..媽咪買左個袋啦我就買左一個袋..2件衫..一條褲* 哈哈!!開心死我啦^^"不過今日真係用左媽咪好多錢錢唷!!之後好唔開心呀" 果死人臭杰佢又同我鬧交啦!!佢自己俾人del晒d game咋ma!又要鬧我><" 關我咩事wo!!!嬲死你呀><” [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-07-07 05:42 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||