*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日本身話去葵芳,,,但因為wing話冇錢所以又話今日唔去聽日去 跟住我就係屋企啦!!!到左4點道就去左屯門e院探姑姐 睇bb好得意唷><好想抱佢呀,,但係佢出左世3日 唔緊抱呢!!!!跟住返屋企...8點幾道!!!同某人鬧交!!!! 我好憎佢呀><"洗唔洗咁都係講下姐你咁激動! 最多以後未唔理囉*以後都唔會理你呀!!!洗唔洗咁緊張!! 死殘人
今日我真係好嬲你呀,,,不過你始終都再冇搵過我!! 咁就算囉,,,妖,,,,以後唔好搵我>/\<" [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-07-16 10:13 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||