*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日我覺得自己好恐怖=-=" 好變態將自己個日記變晒D鬼野>0<" 今日本身話去沙灘架!!!點知落雨冇去呀><" 咁我就訓教教豬啦!!!哈哈*做豬仔以經是我一份工作啦!我另一份工作呢 就係...落d哈!!!!!一起身就食飯落到去幾驚俾細叔鬧呀 佢琴日返左黎香港唷!!!!唔知今次有冇錢收呢* 食完快就俾人玩電話呀!!好on9囉!!屌你麼!! 未咁撚8痴啦on9仔*你估我唔知你係邊個咩!!!你未低能啦><" 之後同臭杰傾電話,..好搞野!!哈哈 臭杰:記得打俾我提我食藥
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-07-10 06:19 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||