*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日同2位傻婆去街*好搞野囉!! 搭車個陣呢*有人呢將自閉講左做自卑呀!!(我唔會話俾人聽係牙瑩講架) 之後到左葵芳行街啦*見到好多民族野!!行行下就去左買雪榚食* 我同heidi買雪榚*牙瑩呢就買冷麵食!!2族呢*哈 食完就繼續行啦!!去左2%見到有隻野幾似牙瑩wo* 2%有4隻野我地每人選左隻*因為wing冇黎so冇得選一定要個隻呢* 行左陣搭地鐵過左旺角*我記得行去搭地鐵個陣! 有2個男仔話heidi身材又好樣又正*哈哈!!咁又真係幾好既!!! 搭地鐵個陣有一位中年阿伯係咁望住我地係道笑!!好驚呀>V<" 到左旺角行街行左陣去食壽c*要等位咁我地就去左廁所啦!! 等左好耐都未有得去!!heidi就話咁耐架入面有機打呀!!笑死我
去完出返黎等左陣有位!!好平呀..3個人食都係160幾咋!! 返到屋企我即訓呀...累死人了=0= [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-07-13 12:23 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||