*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日好開心呀去落d!!!正唷!! 本身去cyber既點知收2點就過左水都! 水都個dj勁唔得囉!!!好難聽!d歌又舊!![]本!! 之後就好hi!!!哈哈!! 跟住..我痴左線又咬手又咬紙巾囉!! 跟住去左舞池跳舞*正正*我記得個時隻腳係勁軟囉=-="" 之後我地就6個人係房道玩啦!!跟住就話6個人以後一齊玩!! 呵呵*幾開心!!之後6點散場走人... 希望以後6個玩得開心d>v< [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-07-23 09:47 PM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||