*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
你叫咩名:笨子* 有冇花名:有"傻宜* 幾多歲呀:就快15lu" 你性格係點架:um!!我好中2發癲同笑架!! 你中2去邊架:DISCO掛* 愛情: 咁耐以黎你最愛係邊個:唉"好煩呀我都唔知呀" 咁拍過幾次拖:7次"唔計玩" 初戀係幾時:唔想答翼都唔好問lo" 接吾接受得到女同性戀:no"最驚TB* 初吻俾左邊個:唔記得波" 一個你最愛既人,,佢吾愛你,,但要留住佢,,你會覺得點:好痛苦,,好想死 有冇同時愛過2個人:有 如果有一個人一路都鐘意你.但佢吾靚.你對佢都有感覺.會吾會同佢一齊:我會同佢一齊'' 想拍拖定係單身:隨緣啦" 拍拖你會覺得係一世嗎:不是牙...''但想一世呀" 覺得2個人拍拖關吾關其他人事:吾關 愛係咪一定要付出:係'' 冇愛情會吾會死:吾會 朋友 最好最好既朋友係:胡小怡,,劉小兒,,黃小塋,,陳小嘉,,容小怡 邊個係最錫你既好朋友:陳小嘉 邊個係你最信得過既好朋友:容小怡 邊個係你最癲既好朋友:胡小怡 邊個係你最串既好朋友:黃小塋 邊個係你最令既好朋友:劉小兒 最吾鐘意朋友點樣對你:發脾氣 如果好朋友講你壞話你會點:我會好撚憎佢..'' 朋友同好朋友有沒有分別:朋友即係唔講得心事既...好朋友即係好關心你同好錫你既..'' 你覺得好朋友會吾會永遠都係好朋友:有ddd la* 你有幾多個好朋友:5個 會吾會對朋友,好朋友講大話:睇下對邊個啦* 喜愛既野 你最鐘意咩公仔:Hello Kitty 你最鐘意聽咩歌:一生有你,,包袱,,愛你便愛,,氫氣球,,愛與不愛,,重有好多既DISCO歌 你最鐘意邊隻牌子:Patrick Cox,,Westwood,,Play Boy 你最鐘意邊個地方:日本"大個一定會同自己既愛人去=V= 你最鐘意咩顏色:粉紅,,淺藍色 你呢一刻最鐘意既人:朋友同埋契哥,, [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-07-20 06:25 PM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||