*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日做過d咩唔記得啦..就係知道行過葵芳囉旺角 我重買左4件衫2條褲”一對鞋tim!死啦 我失憶啦..唔知邊個可以e到我的失憶呢!!! 之後返屋企媽咪同我講話買左7仔個個限量板窗簾布唷!!正呀 我好鐘意hello kitty架!!so我都好中2個窗簾姐>3<" 完來7仔d kitty我儲齊晒架啦!!!重差2個咋! 2個都係限量板-0-"5個有2個冇都算好啦!!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-07-18 07:53 PM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||