*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
嗚..我真係好唔開心呀" 點解你地要咁呀..爹dA你有冇理過我地既感受呀? 麻咪辛辛苦苦咁同你一齊返工,,點解你重要咁><" 你想點wo!!!唉,,,好唔開心呀"求下你地唔好咁啦"玩夠未呀!! 依d野唔係講笑架...冇左就冇架啦,,夠啦*玩夠未呀.. 之前細個以經試過一次係咁但冇今次咁嚴重!!!我地都咁大個啦 點解重要咁wo><"夠啦夠啦" 我好憎你呀爹da"我一生都會恨你!!*我一心覺得你係一個好爹da! 但係我信錯左你呀\"/你夠竟有冇放我地依家人再心架!!! 你有冇當過我係你個女有冇當過細佬係你個仔 梗係有冇當過媽咪係你老婆呀!!!!我憎死你呀><" 雖然我係憎你..但係我都唔想失去我既爹da and媽咪梗加係 冇左一個好好既家庭"究竟爹da你想點呀!!!! 我記得媽咪生日個日好開心架><" 你為左媽咪生日同我地一齊食韓國燒烤,,重有個日好開心架!! 我知你都好錫我同我細佬架,,,點解你始終都唔很對媽咪好d!! 你知唔知道媽咪佢真係好唔開心架><""如果你係錫我地既 你就唔好再咁,,,但依家點講到冇用件事以經發生啦* 希望今晚會冇事啦...但我諗都幾難啦
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-08-02 08:57 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||