*°+WeLcOm U++

\/|*只想一世擁有你WIN >X<"

||``我愛你HuSbAND..°° "

 

姓名*笨子>V<"
生日*17/12
IcQ*312408083
MsN*YiKo86@HoTmAiL

***************

  ||*HUSBAND>V<"

     MiSs U>3333<"

    *"+LoVeRˋ\

  zZzZzZzZzZzZzZz

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
留言唷>V< 

 
最近三個月尚無任何留言


朋友仔>333<" 

 


 

 

RSS Feed
 

嗚..我真係好唔開心呀"

點解你地要咁呀..爹dA你有冇理過我地既感受呀?

麻咪辛辛苦苦咁同你一齊返工,,點解你重要咁><"

你想點wo!!!唉,,,好唔開心呀"求下你地唔好咁啦"玩夠未呀!!

依d野唔係講笑架...冇左就冇架啦,,夠啦*玩夠未呀..

之前細個以經試過一次係咁但冇今次咁嚴重!!!我地都咁大個啦

點解重要咁wo><"夠啦夠啦"

 我好憎你呀爹da"我一生都會恨你!!*我一心覺得你係一個好爹da!

但係我信錯左你呀\"/你夠竟有冇放我地依家人再心架!!!

你有冇當過我係你個女有冇當過細佬係你個仔

梗係有冇當過媽咪係你老婆呀!!!!我憎死你呀><"

雖然我係憎你..但係我都唔想失去我既爹da and媽咪梗加係

冇左一個好好既家庭"究竟爹da你想點呀!!!!

我記得媽咪生日個日好開心架><"

 你為左媽咪生日同我地一齊食韓國燒烤,,重有個日好開心架!!

我知你都好錫我同我細佬架,,,點解你始終都唔很對媽咪好d!!

你知唔知道媽咪佢真係好唔開心架><""如果你係錫我地既

你就唔好再咁,,,但依家點講到冇用件事以經發生啦*

希望今晚會冇事啦...但我諗都幾難啦

 
 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005-08-02 08:57 AM