*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日照常6點彈左起身!!!一樣唔去飲茶!!! 麻麻又好好咁買左盒雞飯返黎俾我食!!正" 一樣又睇孫悟空!!!嘩,,卡!!!之後麻麻叫我去姑姐道但我唔想出 我又冇出啦,,,係屋企打歌!!但冇人上,, 因為我又冇吹雞又冇叫人吹雞!!!同bo奇子傾左陣又冇傾!! 之後同個個欣傾啦!!!佢又悶..我又悶跟住就話悶到要跳樓啦"哈 佢話佢陪我跳wo!!!正爆!!!好搞野呀佢個名係男仔又叫欣wo!! 原來佢地叫我哥子叫周仔架@@"悶到5點鐘就走lu!!! 去姑姐屋企!!見到一條仔爆樣衰!!!哈"笑爆肚哇!!! 之後我同細b玩!!佢好得意呀!!!之後又同蟹仔玩啦.. 超得意>3<""l love! [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-08-13 10:47 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||