*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
本身今日去買電話架!!!不過我又訓著左!! 所以冇去到呀!!今日翼都係好孤單!!! 日日都係咁孤單架啦!!好彩有牙哥陪我咋!!其實 我真係好易俾人呃架!!!我有時會諗我所契返黎既牙哥!! 邊個係會最錫我呢!!自己就覺得係小祖"不過我都知佢唔錫我的!哈" 嗚. .我冇最錫我既人的..."好想搵d出黎浦既哥呀!!! 反以唔想要咁多乖乖既哥!!小祖就係我第1個出黎浦既牙哥啦!! 我覺得出黎浦既牙哥好傾d咁!!!我都有2個親契哥佢地都係出黎浦 但佢好小理我的!!又唔俾我去浦所以唔係幾鐘意!!! 唉,,,好煩呀依排!!!!!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-08-13 10:06 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||