*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日7點鐘就起左身啦!! 不過我冇去到飲茶..,可能係懶啦!! 不過麻麻佢都買左腸粉俾我食!!都幾飽既!! 之後就睇孫悟空啦!!唉, ,又到12點啦!!!哥子開場打歌哇!! 咁我就幫佢轉播啦"哥子打歌真係多人呢, ," 哥子打完歌就同嫂子去街街lu!!!!咁我又係屋企9悶左陣啦" 就出街搵wing去剪頭髮!!仆街剪左個7頭囉!!!唉. .: 算啦!!!"d頭髮好快長架姐!!!5點鐘趕到死咁出去9龍城搵媽咪!!! 出到去等左陣就同舅父去旺角買電話" 係咁睇nokia d機!!!都係得咁多咋T^T 又唔想買返之前個部咁我就買左6230i啦=-= 就幫媽咪買左個部6030"超平囉!!! 再買左部mp3哈!!"我唔見左部電話媽咪都唔鬧..好鬼死開心!! 買完就返去9龍城搵返媽咪同爹da!!! 爹da痴線架..佢話我俾左部電話人or唔夠錢用買左!!! 搞錯呀人地真係唔見左架!!我有冇咁蠢呀令遠自己冇電話用都俾人!! 唔好玩啦!!!激死人啦><"唉,,俾媽咪呃左!! 又話去尖沙咀食飯wo!!!!但爹da又話要去順風圍燒野食so唔去!!!! 頂你也><"咁我同媽咪就係屋企食飯"食完我又好自然訓左教囉-0-" 就黎變左隻豬仔了>/\< [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-08-13 10:26 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||