*°+WeLcOm U++

\/|*只想一世擁有你WIN >X<"

||``我愛你HuSbAND..°° "

 

姓名*笨子>V<"
生日*17/12
IcQ*312408083
MsN*YiKo86@HoTmAiL

***************

  ||*HUSBAND>V<"

     MiSs U>3333<"

    *"+LoVeRˋ\

  zZzZzZzZzZzZzZz

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
留言唷>V< 

 
最近三個月尚無任何留言


朋友仔>333<" 

 


 

 

RSS Feed
 

今日7點鐘就起左身啦!!

不過我冇去到飲茶..,可能係懶啦!!

不過麻麻佢都買左腸粉俾我食!!都幾飽既!!

之後就睇孫悟空啦!!唉, ,又到12點啦!!!哥子開場打歌哇!!

咁我就幫佢轉播啦"哥子打歌真係多人呢, ,"

哥子打完歌就同嫂子去街街lu!!!!咁我又係屋企9悶左陣啦"

就出街搵wing去剪頭髮!!仆街剪左個7頭囉!!!唉. .:

算啦!!!"d頭髮好快長架姐!!!5點鐘趕到死咁出去9龍城搵媽咪!!!

出到去等左陣就同舅父去旺角買電話"

係咁睇nokia d機!!!都係得咁多咋T^T

又唔想買返之前個部咁我就買左6230i啦=-=

就幫媽咪買左個部6030"超平囉!!!

再買左部mp3哈!!"我唔見左部電話媽咪都唔鬧..好鬼死開心!!

買完就返去9龍城搵返媽咪同爹da!!!

爹da痴線架..佢話我俾左部電話人or唔夠錢用買左!!!

搞錯呀人地真係唔見左架!!我有冇咁蠢呀令遠自己冇電話用都俾人!!

唔好玩啦!!!激死人啦><"唉,,俾媽咪呃左!!

又話去尖沙咀食飯wo!!!!但爹da又話要去順風圍燒野食so唔去!!!!

頂你也><"咁我同媽咪就係屋企食飯"食完我又好自然訓左教囉-0-"

就黎變左隻豬仔了>/\<


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005-08-13 10:26 AM