*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日一入到間房就勁訓啦!!! 雖然冇冷氣但係都好支力SO訓著左LU!! 都唔知自己點解咁好訓既!! 訓醒就同WING係廳到吹水,,,吹左好耐..由4點吹到6點=-=" 因為佢地未起身MA!!所以未吹咁耐囉,,," 到到6點幾佢地終於起身啦!!之後勁想沖涼!! 咁又冇地方沖只好去左牙哥道沖涼"" 之後我.WING.街車仔,發仔就過左去啦,,, 點知俾我見到一個人囉..無奈的!!!!重見到女人豪TIM!!!卡卡 之後個晚我地就係個道訓啦!!! [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-08-13 07:31 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||