*°+WeLcOm U++

\/|*只想一世擁有你WIN >X<"

||``我愛你HuSbAND..°° "

 

姓名*笨子>V<"
生日*17/12
IcQ*312408083
MsN*YiKo86@HoTmAiL

***************

  ||*HUSBAND>V<"

     MiSs U>3333<"

    *"+LoVeRˋ\

  zZzZzZzZzZzZzZz

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
留言唷>V< 

 
最近三個月尚無任何留言


朋友仔>333<" 

 


 

 

RSS Feed
 

一起身就同細佬吹水=-=""

吹左陣佢又幫我整頭= ="

我去學校面試佢都幫我整!!俾佢激死啦!!!

不過又幾好睇既!!哈!!我依排都整依個頭架啦"因為原來我個頭

唔整會冇咁好睇既= ="等佢長返先可以唔整!!!"

跟住同5叔去搵3嬏去信義報名啦!!

點知佢話個/\/\ISS要12點先返!!!咁我地要去海洋公園架MA!!

所以冇等啦!!!之後返去搵3叔就出去進達食早餐!!

食完就返屋企搵埋麻麻,,4叔..4嬏一齊去海洋公園啦!!!

坐緊車個時冇端端落大雨!!去到都重落緊!!咁我地就係架車道坐到

冇咁大雨先落車啦!!之後去買飛!!買完飛入場LU!!!

入到去見到夏水禮勁想玩囉!!!但3嬏佢話走個時先玩WO!!

跟住就去左睇態貓!!好得意唷!!安安冇出黎得佳佳出左黎!!

不過佢訓到好K怪!!!之後就坐纜車過去另外一邊啦!!!

去鯊魚管睇鯊魚!!!!!D鯊魚幾大條!!我重見到條豹紋鯊!!!

 行左勁耐去食野啦!!!每人食左個豬柳漢堡!!都統貴=-=14蚊一個好似!!

3叔話想食個D雞!!咁我同3叔就去左買啦!!買左2個餐!!

39蚊個= ="個D手C雞勁好食!!!食完野就去海洋館睇魚魚!!!"

我地見到一係魔鬼魚勁得意呀,,佢同我地玩囉!!!重伸利TIM!!哈哈

跟住就去左玩跳樓機!!!我勁嬲囉!!!都冇人陪我玩!!個個都淆低!!

咁佢地之前話陪架MA!!話玩個時又唔陪WO!!!!激死我!!個時我勁想發癲\"/

之後始終都係4叔陪我玩!!"玩完去玩反天飛鷹...飛天揪千!!!

玩完就搭返纜車過去!!我自己一個坐纜車!!正正"

之後就去玩個個動感影院!!!超搞野囉!!噴水落人地道既!!

我癲左!!人地勁係道叫我就勁係道笑!!!"之後就走LO!!6點鐘搭返車去

沙田食雞粥!!!正正呀!!!!食左好多我鐘意食既野囉!!!不過又肥多餐囉!!

依幾排係咁食野...一定肥左好多呀!!!返到屋企同哥子傾計!!!

傾左陣冇傾我就訓左LU!!!


 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005-08-18 10:26 AM