*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
一起身就同細佬吹水=-="" 吹左陣佢又幫我整頭= =" 我去學校面試佢都幫我整!!俾佢激死啦!!! 不過又幾好睇既!!哈!!我依排都整依個頭架啦"因為原來我個頭 唔整會冇咁好睇既= ="等佢長返先可以唔整!!!" 跟住同5叔去搵3嬏去信義報名啦!! 點知佢話個/\/\ISS要12點先返!!!咁我地要去海洋公園架MA!! 所以冇等啦!!!之後返去搵3叔就出去進達食早餐!! 食完就返屋企搵埋麻麻,,4叔..4嬏一齊去海洋公園啦!!! 坐緊車個時冇端端落大雨!!去到都重落緊!!咁我地就係架車道坐到 冇咁大雨先落車啦!!之後去買飛!!買完飛入場LU!!! 入到去見到夏水禮勁想玩囉!!!但3嬏佢話走個時先玩WO!! 跟住就去左睇態貓!!好得意唷!!安安冇出黎得佳佳出左黎!! 不過佢訓到好K怪!!!之後就坐纜車過去另外一邊啦!!! 去鯊魚管睇鯊魚!!!!!D鯊魚幾大條!!我重見到條豹紋鯊!!! 行左勁耐去食野啦!!!每人食左個豬柳漢堡!!都統貴=-=14蚊一個好似!! 3叔話想食個D雞!!咁我同3叔就去左買啦!!買左2個餐!! 39蚊個= ="個D手C雞勁好食!!!食完野就去海洋館睇魚魚!!!" 我地見到一係魔鬼魚勁得意呀,,佢同我地玩囉!!!重伸利TIM!!哈哈 跟住就去左玩跳樓機!!!我勁嬲囉!!!都冇人陪我玩!!個個都淆低!! 咁佢地之前話陪架MA!!話玩個時又唔陪WO!!!!激死我!!個時我勁想發癲\"/ 之後始終都係4叔陪我玩!!"玩完去玩反天飛鷹...飛天揪千!!! 玩完就搭返纜車過去!!我自己一個坐纜車!!正正" 之後就去玩個個動感影院!!!超搞野囉!!噴水落人地道既!! 我癲左!!人地勁係道叫我就勁係道笑!!!"之後就走LO!!6點鐘搭返車去 沙田食雞粥!!!正正呀!!!!食左好多我鐘意食既野囉!!!不過又肥多餐囉!! 依幾排係咁食野...一定肥左好多呀!!!返到屋企同哥子傾計!!! 傾左陣冇傾我就訓左LU!!! [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-08-18 10:26 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||