*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
11點起身!!!就見到哥子ADD我" 牙都未刷就同哥子傾""之後唔記得刷牙!!! 諗起要食野先記起要刷牙!!!刷完牙就叫工人煮麵我食!! 之後佢話麻麻買左飯我食wo!!!之後未落去叮黎食囉!!! ppkk""食完5叔叫我去飲茶!!!想肥死人=0="' 但我諗我係屋企都冇野做!!so同佢地一齊去啦!! 之後坐車去9龍城啦..同5叔.4叔.4嬏= ="坐車個時勁同人傾電話"" 之後又俾佢地串><""到左泊車啦!!!5叔好魚呀!!入停車場 入得過左第2邊俾人呠= ="魚爆!!之後我地勁笑佢!! 泊完就去搵媽咪同爹da!!!爹da整埋d野就陪我地去飲茶!! 媽咪係鋪頭做野=-=""冇得飲哇!!!食左勁多野飽死=0="" 食完就去左買野啦!!買左4隻龍蝦!!!有一隻超大隻囉!!! 又買左2條大既斑-0-""5斤大聖子!!!重咩買咁多野??" 因為今日係我4叔同4嬏既訂婚ma!!!哈"今晚個餐就係會肥死!!! 之後就去酒樓同佢地講我地自己加料!!!之後就返屋企lu!!!" 坐左陣又要走啦!!屌-0-""帶咁多好野去都冇用既!!!佢整得都唔好食!!]" 食完返屋企,,,,嘩,,我食左勁多野啦!!!!聽日要做運動呀= =" 食完行返屋企= ="返到屋企同哥子.需哥傾計" 同需哥傾左陣冇傾""之後繼續同哥子傾!!" 哥子又眼訓啦!!!12點幾就訓左NA!!!之後我就係道染返個頭!! 變返黑色LU!!!之後我個仆街細佬幫我整頭!!! 整左個PUNK頭!!!"整左好耐-0-"" 之後就俾佢玩電腦因為要佢聽日幫我再整過去街街= =" [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-08-17 03:08 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||