*°+WeLcOm U++

\/|*只想一世擁有你WIN >X<"

||``我愛你HuSbAND..°° "

 

姓名*笨子>V<"
生日*17/12
IcQ*312408083
MsN*YiKo86@HoTmAiL

***************

  ||*HUSBAND>V<"

     MiSs U>3333<"

    *"+LoVeRˋ\

  zZzZzZzZzZzZzZz

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
留言唷>V< 

 
最近三個月尚無任何留言


朋友仔>333<" 

 


 

 

RSS Feed
 

11點起身!!!就見到哥子ADD我"

牙都未刷就同哥子傾""之後唔記得刷牙!!!

 諗起要食野先記起要刷牙!!!刷完牙就叫工人煮麵我食!!

之後佢話麻麻買左飯我食wo!!!之後未落去叮黎食囉!!!

ppkk""食完5叔叫我去飲茶!!!想肥死人=0="'

但我諗我係屋企都冇野做!!so同佢地一齊去啦!!

之後坐車去9龍城啦..同5叔.4叔.4嬏= ="坐車個時勁同人傾電話""

之後又俾佢地串><""到左泊車啦!!!5叔好魚呀!!入停車場

入得過左第2邊俾人呠= ="魚爆!!之後我地勁笑佢!!

泊完就去搵媽咪同爹da!!!爹da整埋d野就陪我地去飲茶!!

媽咪係鋪頭做野=-=""冇得飲哇!!!食左勁多野飽死=0=""

食完就去左買野啦!!買左4隻龍蝦!!!有一隻超大隻囉!!!

又買左2條大既斑-0-""5斤大聖子!!!重咩買咁多野??"

因為今日係我4叔同4嬏既訂婚ma!!!哈"今晚個餐就係會肥死!!!

之後就去酒樓同佢地講我地自己加料!!!之後就返屋企lu!!!"

坐左陣又要走啦!!屌-0-""帶咁多好野去都冇用既!!!佢整得都唔好食!!]"

食完返屋企,,,,嘩,,我食左勁多野啦!!!!聽日要做運動呀= ="

食完行返屋企= ="返到屋企同哥子.需哥傾計"

同需哥傾左陣冇傾""之後繼續同哥子傾!!"

哥子又眼訓啦!!!12點幾就訓左NA!!!之後我就係道染返個頭!!

變返黑色LU!!!之後我個仆街細佬幫我整頭!!!

整左個PUNK頭!!!"整左好耐-0-""

之後就俾佢玩電腦因為要佢聽日幫我再整過去街街= ="


 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005-08-17 03:08 AM