*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今朝一起身1點LU!!"起左身呆坐一陣" 就叫工人煮麵"唉!!唔想再食麵呀!!!肥死豬豬我啦><" 坐到2點到同哥子[琪咀]傾計啦""哈哈!!真係好" 之後做過d咩呢....好似係同牙哥[小祖]的老婆T子傾計" 傾左陣冇傾唔知牙哥佢有冇做果D曳曳野呢"哈 悶死我了"好彩有哥子陪我" 之後食飯=-="打歌,,,打左1個鐘完全唔想打" 之後散場!!跟住睇電視傾ICQ!!重有..掛住姐子!! 到到11點幾大哥子出街NA!!!到我係到9悶=-=" 之後小奇奇叫我打歌,,,唉...打左陣又悶"唔打啦..累死我"" 死囉...哥子重未返掛死我啦>3 3 3 3 <" 呵.,12點幾哥子返黎啦""KA!!傾左陣哥子話要訓教SO佢就訓左啦 之後同一名傻佬傾計""笑爆"" 但傾到冇野好傾- -"唉唉唉,,,,"" P.S"" 柔油豬:姐B"你是我最愛的姐B呀!!!記得唔好咁唔開心!!
小祖:曳哥!!!小心你既重要位置"卡卡"
琪咀:蠢豬"多謝你成日陪我哇>3333<
[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-08-16 01:57 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||