*°+WeLcOm U++

\/|*只想一世擁有你WIN >X<"

||``我愛你HuSbAND..°° "

 

姓名*笨子>V<"
生日*17/12
IcQ*312408083
MsN*YiKo86@HoTmAiL

***************

  ||*HUSBAND>V<"

     MiSs U>3333<"

    *"+LoVeRˋ\

  zZzZzZzZzZzZzZz

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
留言唷>V< 

 
最近三個月尚無任何留言


朋友仔>333<" 

 


 

 

RSS Feed
 

今朝一起身1點LU!!"起左身呆坐一陣"

就叫工人煮麵"唉!!唔想再食麵呀!!!肥死豬豬我啦><"

坐到2點到同哥子[琪咀]傾計啦""哈哈!!真係好"

之後做過d咩呢....好似係同牙哥[小祖]的老婆T子傾計"

傾左陣冇傾唔知牙哥佢有冇做果D曳曳野呢"哈

悶死我了"好彩有哥子陪我"

 之後食飯=-="打歌,,,打左1個鐘完全唔想打"

之後散場!!跟住睇電視傾ICQ!!重有..掛住姐子!!

到到11點幾大哥子出街NA!!!到我係到9悶=-="

之後小奇奇叫我打歌,,,唉...打左陣又悶"唔打啦..累死我""

死囉...哥子重未返掛死我啦>3 3 3 3 <"

呵.,12點幾哥子返黎啦""KA!!傾左陣哥子話要訓教SO佢就訓左啦

之後同一名傻佬傾計""笑爆""

但傾到冇野好傾- -"唉唉唉,,,,""

 P.S""

             柔油豬:姐B"你是我最愛的姐B呀!!!記得唔好咁唔開心!!
   你唔開心我都會唔開心架"i love you too"

   小祖:曳哥!!!小心你既重要位置"卡卡"
       你都知你妹子我癲架啦"

   琪咀:蠢豬"多謝你成日陪我哇>3333<
             你真係我既好哥豬唷!!!錫死你愛死你呀!!卡卡">3∼<


 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005-08-16 01:57 AM