*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日我一起身俾5叔捉左去食早餐!!! 咁就同5叔.4叔.4嬏出左去進達食左個米粉" 食完我又唔想返屋企WO!!咁就陪佢地加埋麻麻去探太麻= =" 佢完全係唔記得左我地囉!!唉...人老左係咁架啦!!佢都成98歲囉!!! 之送左麻麻返屋企我地就去3嬏屋企!! 我同隻狗狗玩左陣!!!之後就去食野,,, 食完野陪4嬏買鞋之後再陪5叔買鞋!!HAHA到我買野LU!!! 去左華都個邊買喇叭!!太重啦我囉唔到= =" 叫有4叔幫我囉之後返屋企啦,,,3嬏黎左屋企係我間房幫我整個喇叭同埋 同我傾計!!之後我又打歌呀!!哥子(琪咀)好錫我哇佢>3<"" 我都巧錫佢哇!!!我要錫晒我2個哥子同埋1個姐子!!! 我另一個哥子梗係小祖啦!!!姐子一定係柔油豬啦!!!錫晒你地呀!! 好愛你地哇我>3<" [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-08-15 05:44 PM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||