*°+WeLcOm U++

\/|*只想一世擁有你WIN >X<"

||``我愛你HuSbAND..°° "

 

姓名*笨子>V<"
生日*17/12
IcQ*312408083
MsN*YiKo86@HoTmAiL

***************

  ||*HUSBAND>V<"

     MiSs U>3333<"

    *"+LoVeRˋ\

  zZzZzZzZzZzZzZz

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
留言唷>V< 

 
最近三個月尚無任何留言


朋友仔>333<" 

 


 

 

RSS Feed
 

今日一起身坐左陣!!!!wing就打黎話去啦!!!

 但我又聽緊哥子打歌唔捨得走tim""之後就坐"坐坐下

wing話黎到我就叫左佢入黎我屋企!!!坐多陣走lu""

搭輕鐵出去元朗之後再搭車去大樹下=0="仆街..搭的士都

用左我地每人17蚊lu!!!去到唔識求..就問人啦=0="魚皮爆!!!

佢地叫我地買紮香先!!咁我地就買左..之後點香-0-"點知唔識""

點點下我又好似得wo!!但wing重整緊=0="咁我就幫佢點埋啦!!!

之後拜晒咁多個佛像就去囉簽桶求簽!!!好得意係咁搖搖搖都出唔到!!

哈哈""第1支出左黎啦63簽!!第2次啦""搖左2支,,但跌出黎第1次係99簽"

去囉簽文!!一張簽文4蚊= ="""好開心!!2支都係上上簽!!!但wing就...

一支下簽一支上簽""去解簽啦!!!個個人佢話[幾年姿色負牽絲]姐係話

我依家趁靚就有雙方既暗戀-0-""騙人的!![得婿東床正及時]姐話個個

男仔都暗戀我= ="個幾句就唔講啦!!!佢話我聖誕有拖拍話!!!睇下點!!

佢話WING依家拍緊拖WO!!!哈個8痴唔認-0-""

冇晒錢LU!!!就去左元朗賣左汁返黎個電話=0="100蚊算照殺!!!!

之後7點就同條8婆去鋸扒!!!!"正正囉,,,,食左西冷牛扒!!!KAKA


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005-08-27 08:05 PM