*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日同左牙瑩.維尼出街!!!本身話去睇戲!!!! 但去到以經做左啦!!所以冇睇 之後去左吉島!!!行過去個陣勁多人叫買獎卷!! 之後有個男仔走過黎佢好搞笑架!!! 係咁叫我買=-=""之後我話唔買佢就話咁你[姐]埋我過去啦!!! 咁我話唔[姐]佢話咁算囉-0-"之後見佢咁可憐就[姐]下佢啦!! 跟住我地就去左影貼紙相!!!嘩...爆樣衰影到!!!! 諗起牙瑩個隻眼就真係笑爆囉!!! 夜晚就好dow= =""跟住同牙哥傾計!!! 佢好好呀!!!!講左好多道理我聽""我媽個d講道理我聽!! 我完全唔會聽!!但唔知點解牙哥講我聽!!我就越聽越想聽" 可能我癲了= =""不過真係覺得自己好冇用!!!!又易俾人呃!!又唔識say no!! 學哥子講我要學懂say no!!!!! 我依家要學懂自己認識自己..... [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-08-19 01:26 PM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||