*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
今日哥子黎左哇!!!!開心爆!!!! 我同wing4點鐘就出左去港澳碼頭接哥子同哥子的fd" 去到就見到佢地lu""跟住就出左旺角啦!!呼"超多人= =" 行左陣..7.8點道就返到我屋企啦!!!11點道又走左" 本身諗住去新場既= =""點知去左唱k囉= =" 唱k加索k= ="睇住哥子介k勁得意!!第1次見人介= =" 哥子索完係咁嘔真係好對唔住> <""" 索完返我屋企,...傾左陣就訓晒教lu!! [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-08-30 06:49 PM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||