*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
9月1日開學啦!!!!以前既我可能又係訓唔著 等到依日朝早食早餐...換套新校服!!!! 但係依家既我根本冇可能咁做啦! 因為我冇得返學啦!!!好懷念以前一返到去係班房 嘈既日子呀> <"點解當初我去玩唔讀書呢?? 超...笨子呀笨子!!!你依家諗返有鬼用咩!!! 日日係屋企既日子我真係頂唔順啦> <" 又唔想出街,,,只係想返學!!!!笨子呀你係未痴左線呀"" 唉....."係屋企唔係玩電腦就訓教再唔係既呢就係食!!! 再係咁既話我真係會死架....."" 我要返學呀>3<"" [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-09-06 09:11 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||