*°+WeLcOm U++

\/|*只想一世擁有你WIN >X<"

||``我愛你HuSbAND..°° "

 

姓名*笨子>V<"
生日*17/12
IcQ*312408083
MsN*YiKo86@HoTmAiL

***************

  ||*HUSBAND>V<"

     MiSs U>3333<"

    *"+LoVeRˋ\

  zZzZzZzZzZzZzZz

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
留言唷>V< 

 
最近三個月尚無任何留言


朋友仔>333<" 

 


 

 

RSS Feed
 

坐完m記就搭的士返屋企啦!!!!因為我實在太軟啦隻腳""

根本就唔想行囉> <"返到屋企沖個涼洗個頭就出左去上水

搵文仔!!!"去到11點15分=0="諗住遲到架啦!!!點知佢...自己

遲到囉!!!!無奈ing要我等返佢重要等左半個鐘> <""

等到佢啦就同佢同佢個fd食野!!!我完全唔想食野so冇食!!!"

文佢又冇食= ="得佢個fd食囉!!kaka"個死衰人呀!!我坐係佢隔

離佢話唔批准我坐佢隔離wo!!咁我未坐係佢fd隔離囉= ="

之後佢又叫我坐返過去!!卡卡"我唔鐘意坐呀依家吹咩!!!

然後就好冇聊啦!!!咁就去左搵忽德= =""eee忽德個d頭髮

好鬼長wo!!!不過佢好似阿明呀!!!!幾呀睇wo得頭""之後就

陪佢地買煙=0="無聊呀>0<""個衰人文同忽德行得鬼死咁快!!

搞到我要同佢個fd行囉=0="佢個fd kid kid地咁我勁想行快d!!

不過我隻腳又軟wo!!激死人啦>0<""佢地買完煙就去左搵佢地

個fd=0=""唔知乜水!!!去到個個人屋企個門口出面個衰人

同忽德又入左去囉!!又得返我同佢個fd!!!我頂!!!等左好耐都未

出黎咁我就打電話俾人傾左陣佢出返黎就收線lu!!!"跟住等完

 就返屋企啦!!"無無聊聊想死=0=""搭小巴返屋企訓教教豬!!

我3點先訓p佢個k同我8點鐘就起身> <""想喊呀!!!!之後訓唔

著啦!!麻麻煮左粥我食食左幾啖冇胃口唔食啦=0="同臭臭然

玩左陣cam!!臭臭然佢好耐都冇打過電話俾我lu>0<"今日無端

端佢又搵返我wo!!!"我想佢日日都打俾我呀>0<"因為我覺得

同佢傾電話好開心架><""嗚.....


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2005-09-06 09:29 AM