*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
14/01 今朝一起身就見到哥bb add我>3<" 同佢傾左陣打左陣歌咁又10點幾=0=" 之後同豬先生(俊天)傾電話*傾到唔知幾點=.=" 見到老公起身就ADD佢啦>3<"掛死佢NA"KAKA 之後聽人打歌老公送左幾首歌仔比我!!多謝唷>3<" 不過唔知點解覺得佢好似有D野呃緊我咁>X<" 點算呀..又唔可以咁大疑心..但我真係唔想再傷過WO* 好蠢咁囉我>M<"今日成日都同佢玩SMS"一路玩 一路同人傾電話=V="激死我啦今日...牙俊打黎.. 之後重要扮牙華囉*屌你呀=.="好好玩咩..不過算NA* 我唔計較=V="夜晚真係牙華打黎=V="覺得佢變左咁囉XD" 傾左都幾耐下..EEE*我細佬D FD又黎=V=" 夜晚同老公傾左陣電話...佢眼訓訓先*咁我就係道整返好依個 日記啦=X="整左好耐架><"12點整到依家4點44=.=" 頂/.\聽日重要返大陸行街囉*殺死我吧啦,,,,訓教LU><" 記得留個靚言*THX 好想知你係咪愛我>"<唔好呃我*
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006-01-15 04:32 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||