*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
15/01 今日老公10點SD信息來就醒左=V=" 唔知點解近排好易比人嘈醒=.=" 嘩!!起身1點,,就即刻打比牙瑩啦" 點知牙瑩重訓緊教=V="咁佢就話遲小小先啦.. 之後4點就出去NA*我第一次我早到=V=" 之後等齊左就搭火車啦,,一去到東門.. 我地就食野-0-食個D酸辣麵,,好鬼死辣囉.\''/.辣死人啦,,, 一路食一路駁髮第1次XDDD"駁完我就同牙瑩行街啦, 妹妹重整緊頭=V="行到8點幾,,返去搵妹妹重整緊=.=" 我地企係道同妹妹傾計個陣.....上面...跌左隻老鼠 落黎><"嚇到我即刻彈出去出面=.="d人就勁踩隻老鼠 最恐怖既係隻老鼠經過我隻腳=M="驚到流汗..勁" 之後我地去食野..食野個時老公SD信息比我 話我知佢返左落香港LU><"但我重未返>X<" 食埋野去返搵妹妹以經不見了=V="咁我地就去搭車.. 11點幾NA返到香港都..一返到香港就打比老公>V< 但佢聽唔到電話響>.<嗚*咁我就SD信息比佢過左好耐 我到左上水佢先覆我=0="一路返屋企一路同老公玩信息* 返到去同俊天傾左陣電話=W="佢話我串佢>0< 之後就收左線啦=W="死衰人!!!!!!*之後我就打日記 掛埋機就訓教教豬NA>3333<" 唔知老公有冇睇我日記架呢><"如果有就留言仔比我NA><" 你永遠是我的最愛* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006-01-16 01:58 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||