*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
17/01 今日返學啦,,返9點=W=""又遲到 一返去就做實習啦,,牙瑩幫我做,,呵呵* lunch早放=.="11點半就放lunch..超正* 跟住食粥食完..搭緊車個陣打比老公問佢 係咪黎..之後返到屋企沖埋涼就再打比老公 叫佢出門口NA"4點鐘老公到左... 我地就返屋企NA*跟住一齊教教豬>V<" 訓到6點幾就走啦,,咁我就送佢搭車車\ 然後返黎食飯=0="食完飯打機..打下打下 唔想打就打歌了...今日識左傻芒>V<"令仔一個* 同佢傾傾下計就訓著左啦=.=" [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006-01-18 11:21 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||