*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
19/01 今日考美容*本身都諗自己唔識" 點知去到考..又識波*不過有幾題唔識囉* 之後考實習我驚文文唔記得*所以打比佢啦 點知佢記得*呵呵"之後係學校道食左個麵就 上去考試啦*考化妝先*我好似化到濃左呀>.<" 考護膚就有d唔記得囉=.="唉..最尾影大合照 勁搞笑呀..呵呵*影完miss同我地講理論全部 合格都開心d*今日夜晚先同老公玩信息>3<" 越黎越愛你sing* [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006-01-21 01:25 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||