*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
04/02 今日訓到成夜晚6點幾先起身>V<" 依幾排都係咁慣左...之後玩左陣電腦就食飯* 食完打比俊先生..佢打緊機= ="跟住打比腸仔 (金金髮彩)KAKA"傾傾,,,,,傾傾下家豪打黎咁就 傾左陣就收左線啦=V="之後玩電腦玩玩玩.... 越玩就越UNHAPPY NA*我都唔知點解=-=" 唉*點樣頂呀..頂唔住啦FUCK""跟住好悶好悶 今日無人同我傾電話UNHAPPY>X<"傻芒SD左個網 黎話我識合做幼稚園教師咁又係既我咁有愛心*哈哈
[ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006-02-04 11:39 PM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||