*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
07/02 琴晚3.4點同COOL WIN傾電話傾到今朝早10點=.=V 賤人WIN講D野都幾低能下KAKA**同佢鬥低B**笑爆!!! 收左線之後打比腸仔=V="佢電話無電LO"SHIT無人陪我* 跟住就訓著左LU"又冇返到學><""做唔到乖乖既學生XDDD 一訓醒4點勁多電話囉=.="就覆返佢地電話NA*打左比駿駿 傾左陣手提係咁響-0-"就同其他人傾NA*THEN玩電腦SD返D歌比 家豪SD唔到=.="整下整下7點鐘出村個球場食盤>V<" 出到去逗左幾多利是下*XDDD""THEN見到契哥比佢鬧囉><" 話咩我返大陸重咩唔係香港玩=V="心諗大佬係香港玩.. 比你見到我咪仆街=.=V之後我勁話冇*跟住見到第2個契哥 好彩無鬧我姐=V="唔係就屎人LU*跟住食盤聽歌-V-" 佢D人好搞笑囉**係咁講埋D咸野,,,,跟住抽獎冇我份GE" 幾想同爸爸講叫佢做馬=V="KAKA*THEN見到荃灣個D人入黎 舞CC*今晚要早D訓唔係又返唔到SCHOOL><" [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006-02-06 11:00 PM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||