*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
08/02
琴晚12點起左身=W="THEN就冇訓過><" 9點就出門口返學NA*返到去10點咁就食早餐NA* 食完早到LO><"咁我就自己一個好ON9咁行,,,,行到 10點半就返返去上堂THEN就一路做數一路玩SMS一路 聽歌*哇卡卡""THEN一上完以為放LUNCH點知唔係囉=.=" 重要食完先知波**返到去搵左大MISS佢話我考素描唔得,,, 唉..又要考過LO><"FUCK*我唔想讀NA>0<"見到D 8婆* 放學去左食飯食完返屋企個陣令仔COOL WIN打黎跟住 同佢傾傾傾傾到返屋企收線之後我訓死左了=0=""
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006-02-09 01:34 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||