*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
05/02 今朝早11點先訓=W="日日如是NA" 同腸仔傾傾傾下訓著左-X-"FUCK..之後佢都 拎住個電話訓著左=.="THEN電話係咁響=-=" 3點幾家豪打黎我好眼訓冇聽到但見到屋企電話係我隔 離咁我就CUT左線就繼續訓-0-"訓醒7點幾家豪打黎XDDD* 同佢傾左陣就收左線*豪哥唔好再去123 NA*=.=" THEN 竣竣豬打黎傾傾傾..傾完就換衫出街搵MAMI去 据扒XDD搭緊車個陣同HIM傾電電*佢很衰囉SHIT=.=" THEN搵MAMI去左安娜据扒扒*之後我就打比家豪 提佢唔好落123*點知佢係123樓下*你又話戒=.=" THEN食食下..爸爸飲醉酒LO*妖"咁我地就搭的士去接佢* 佢問MAMI囉錢MAMI唔比之後佢係咁鬧囉*超魚皮呀>"< 之後我同MAMI搭車車走爸爸等陣就返左屋企NA* [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006-02-06 02:46 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||