*°+WeLcOm U++

\/|*只想一世擁有你WIN >X<"

||``我愛你HuSbAND..°° "

 

姓名*笨子>V<"
生日*17/12
IcQ*312408083
MsN*YiKo86@HoTmAiL

***************

  ||*HUSBAND>V<"

     MiSs U>3333<"

    *"+LoVeRˋ\

  zZzZzZzZzZzZzZz

MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
留言唷>V< 

 
最近三個月尚無任何留言


朋友仔>333<" 

 


 

 

RSS Feed
 

14/02

今朝10點起身*之後聽緊隻蠢豬係道訓教!!!!!

重係電話聽到佢訓教既聲KAKA*THEN佢11點起身*

之後佢就出門口NA*咁我係屋企等佢等到5點道NA

*THEN就換衫整野NA*佢又等返我9個字XDDD*

跟住係天水圍西鐵站等我NA*THEN就去左MK NA*

我8掛見到一堆人..我又堆埋去睇*哈哈!!!!!!之後見到人賣花=V="

佢送左支花比我>V<"HAPPY"之後去左潮流特區同CHI之堡*

之後就過左去搵軒仔佢地*嗚嗚><"又比佢地串SHIT*

THEN去食野*HUSBAND話我唔食佢唔食=.="但我真係唔肚餓MA*

SO我無食*食完佢地去新之城打機=V="咁我同HUSBAND重有佢

外個FD重有精靈嘉(唔知係咪咁寫==")就去唔知邊*THEN去兆萬*

行左陣就落返去NA*個臭豬肚餓NA*去左買個冷麵!!!KAKA*

佢重唔夠飽重去返食野*去沙嗲王要等位THEN我地去左茶餐廳..

食完就搭返西鐵去天水圍=V="佢地飲酒...又迫人飲..好彩

有HUSBAND幫我KAKA*跟住走個陣我同HUSBAND去左公園坐!!

THEN我就搭的士返屋企*返到屋企打比HUSBAND*同平時一樣

我傾傾下訓著左>V<"今日好HAPPY"BECAUSE OF YOU>333333<*


 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006-02-15 08:19 PM