*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
12/02 今日3點幾返大陸NA*返到去買左碗酸辣麵食>V<" 之後就去整頭..牙瑩電圈...妹妹剪頭髮同電一次性個D* 我就剪頭髮..電一次性個D同埋駁髮KAKA*妹妹整完就上去整指甲 咁我就重係道剪緊頭髮=.="電完個頭都覺得幾靚>V<" 電完去搵牙瑩之後搵妹妹NA*整完晒9點鐘=.="食埋野 本身諗住落cyber OR 838既*之後都係唔落"因為諗起 認承左人>V<"不過返到香港囉左K索*牙瑩索K個樣勁爆好笑 笑到我同妹妹呀*V*本身都唔索架NA諗住但返到屋企 重見到有小小就索左1.2啖NA*嗚嗚><對不起呀!!!!!! 我知我應承左你我做唔到>"<但我真係唔索NA* SORRY AR><"原諒我吧>M< SORRY AR COOL WIN!!!!!! [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006-02-13 11:50 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||