*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
20/01 今日無返學=w="跟住就訓到2點* 同傻芒傾左好耐*傻芒真係傻架"同我玩 我話我係傻芒佢話佢係笨子*笑死我啦"傻佬!!! 跟住佢影左張同我一樣姿世既相*我搵左人幫我mix呀* happy"跟住sd信息比SinG..佢無應我呀>0<"" 又係咁lu"好彩有傻芒陪我*我同傻芒講我今晚返大陸 佢嬲左我>.<"跟住佢唔開心*對唔住呀傻芒" 之後我都係無返因為我fd唔返* 老公><"我好掛住你呀"嗚 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2006-01-21 01:38 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||