*°+WeLcOm U++

|
\/|*只想一世擁有你WIN >X<"
||``我愛你HuSbAND..°°
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
係半年黎最心都可以話係你,,, 因為同佢散之後就冇人可以令到我再下定決心" 話要行耐d既人. .其實可能你可能係唔係咁愛我, , 不過我願意去符出我既真愛. , .maybe你覺得我係好白痴" 但冇所謂你知我愛你就夠啦. . . 記得同文係行左7個月,,但我同你就真係唔知. . ." 其實你有幾愛我我真係想知呀>X<" 唔知點解我覺得你之前對我好過依家><"" 可能係我太煩了嗎=v=" 或者你唔鐘意我d咩你講俾我知呀>v<" 其實我係未唔應該愛得咁深呢??? 真係幾驚自己好似之前咁架><" SaY Me LoVe YoU>3<"" [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 2005-10-23 09:58 AM
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||